טיסות לתאילנד

טיסות לתאילנד

תאילנד

טיסה לתאילנד

בין התאריכים, 08.05 - 15.05
טיסה סדירה
AIR INDIA
חבילה לתאילנד

טיסות לתאילנד

בין התאריכים, 23.04 - 30.04
טיסת LOW COST
EMIRATES
טיסות בנגקוק

טיסה לתאילנד

בין התאריכים, 24.04 - 12.05
טיסה סדירה
EL-AL
טיסה סדירה לתאילנד
טיסות לתאילנד

טיסה לתאילנד

בין התאריכים, 29.04 - 13.05
טיסה סדירה
EMIRATES
טיסות לתאילנד

טיסה לתאילנד

בין התאריכים, 22.05 - 29.05
טיסה סדירה
AIR INDIA
טיסות לתאילנד

טיסה לבנגקוק

בין התאריכים, 05.06 - 20.06
טיסה סדירה
EL-AL
תאילנד

טיסה לתאילנד

בין התאריכים, 02.07 - 10.07
טיסה סדירה
EMIRATES
טיסה לתאילנד

טיסה לתאילנד

בין התאריכים, 03.08 - 15.08
טיסה סדירה
ETHIOPIAN AIRLINES
הרגע הגדול מתקרב - החלטתם שמגיע לכם חופש והתחלתם לחפש טיסות לתאילנד כדי להבין על מה כולם מדברים, או שמרוב שהתלהבתם מהטיסה אחרונה שלכם לתאילנד, החלטתם לחזור אליה פעם נוספת.

אז למה כולם מתאהבים בתאילנד ולא מפסיקים לדבר עליה? תאילנד היא יעד פופולארי מאוד בקרב הישראלים שמחפשים את החופים המושלמים עם החול הלבן, הלגונות הכחולות והמים הצלולים שמזמינים לטבול בהם. כמובן שהנופים הירוקים והאוכל האסייתי המשובח גם הם גורמים משמעותיים המושכים את הישראלים להזמין טיסה לתאילנד וליהנות מכל מה שהיא מציעה במחירים זולים בהשוואה לארץ.

טיסה לתאילנד הפכה אטרקטיבית למשפחות, לתרמילאים ולמבוגרים וכל אחד ימצא בה את הרכב החופשה המושלמת בשבילו. צוות נהורה טורס דואג לרכז עבורכם את המבצעים החמים ביותר של חברות התעופה המציעות טיסות לתאילנד במחירים משתלמים. כחברה שצברה לעצמה עשרות אלפי לקוחות מרוצים שהזמינו דרכה טיסות לתאילנד, אפשר להגיד בגאווה שתחום טיסות לתאילנד זו המומחיות שלנו!
 
מידע כללי על טיסות, טיול ונופש בתאילנד
 
בזכות ההיצע הגדול של חברות התעופה המפעילות טיסות לתאילנד, החופשות בארץ הקסומה מהמזרח הרחוק הפכו לאטרקטיביות יותר לכל דורש ונופשים רבים קופצים על המציאה ומנצלים את המחירים השונים שמוצעים כאשר מבצעים טיסות לתאילנד וכך חוזרים ומבקרים בה פעמים נוספות. בדרך כלל יוצאים לטיול מסוג זה לזמן מוגבל של בין שבועיים עד חודש וחצי, לכן מומלץ להשתמש במגוון טיסות פנים בתאילנד, מבנגקוק לאיזור הצפון ולאיים בכדי לחסוך זמן ולטייל בכמה שיותר אזורים. אנחנו בנהורה טורס גם מציעים מבחר טיסות לפאטאיה וכן טיסות לתאילנד דרך קטאר.
בין אם אתם נוסעים לחופשת בטן גב מרוכזת על החוף, לטיול ארוך בכל רחבי המדינה או לטרק מאתגר - תוכלו להיעזר בנו בכדי לבנות את המסלול ולהתאים לכם את הטיסות וחבילות הנופש הרלוונטית עבורכם.
 
מתי כדאי לנסוע לתאילנד?
 
לפני שאתם מזמינים טיסה לתאילנד, כדאי שתדעו שמזג האוויר בתאילנד מאפשר לטייל בה במשך כל השנה, אך רצוי לברר מה הוא מזג האוויר הכללי, מכיוון שהוא יוכל להשפיע על מחיר כרטיס טיסה לתאילנד. מזג האוויר בבנגקוק מתחלק לשתי עונות עיקריות - העונה החמה: בין החודשים מרץ למאי. הטמפרטורה הממוצעת היא כ-35 מעלות. חודש אפריל נחשב לחודש החם ביותר של השנה והטמפרטורות בו יכולות להגיע בקלות ל-40 מעלות. יתכנו גשמים מקומיים במשך עונה זו. העונה הגשומה: בין החודשים מאי לנובמבר. הטמפרטורה הממוצעת היא כ-30 מעלות וישנה לחות של עד 90%. עונה זו מתאפיינת בגשמים עזים, כאשר השיא שלהם מגיע בין החודשים יולי לאוקטובר.
 
שדות תעופה בתאילנד
 
שדה התעופה הבינלאומי של תאילנד ממוקם כ-25 ק"מ מבנגקוק ושמו BKK Suvarnabhumi.  שדה התעופה של בנגקוק הוא חדיש, מודרני והגדול ביותר בתאילנד. המטיילים הנוחתים בשדה התעופה מגלים בכל עונות השנה שהוא עמוס בתיירים ומאובזר במיטב שירותי התיירות, כולל שירותי תחבורה ציבורית נוחה לבנגקוק. בנוסף אליו קיים גם שדה התעופה הישן יותר של בנגקוק - דון מואנג DMK. שדה תעופה זה משרת בעיקר טיסות פנים, וממוקם כ-20 ק"מ מבנגקוק. חשוב לשים לב לשם שדה התעופה המופיע על כרטיס טיסה לתאילנד, במיוחד למי שרכש את הכרטיס באינטרנט או דרך חברה זרה.
 
טיסה לבנגקוק
 
בנגקוק, או בשמה הקדום "עיר של המלאכים", היא אחת מהערים המתויירות ביותר באסיה. זו עיר עמוסה בפינוקים לתייר, מלאה אטרקציות ביום ובלילה, שווקים צבעוניים, דוכני מזון, מסיבות, חטאים וחיקויים. ברחובותיה תרגישו אוסף של ריחות וטעמים, תפגשו ברוכלים חביבים המציעים את שירותיהם ומרכולתם, תוכלו להתנסות במסאג'ים תאילנדיים מסורתיים ועוד. בנגקוק שימשה מאז ומתמיד כשער הכניסה למזרח הרחוק, למרות שקשה לומר שהיא מייצגת נאמנה את המדינות השכנות לה. כל מי שטייל במזרח שם לב לתשתיות, המכוניות ומרכזי הקניות של בנגקוק, שלא ממש קיימים במדינות אחרות במזרח. גם אווירת החופש המשוחררת שונה ממדינות דרום מזרח אסיה האחרות, והיא מורגשת מיד כשנוחתים בעיר. בכל מקום ניתן לראות תרמילאים ומטיילים מכל רחבי העולם המחפשים טיסות זולות לבנגקוק כדי למצוא את האטרקציות השונות והמרגשות שיש לבנגקוק להציע.
 
קניות בתאילנד
 
מלבד נופים מדהימים וחופי טורקיז, תאילנד נודעת בשווקים העמוסים, ובמרכזי הקניות הפופולרים כל כך על ידי המטיילים הישראלים. בתאילנד ניתן למצוא שווקים המציעים אוכל מקומי, פירות, מזכרות, פרחים, ממתקים וכל דבר שאפשר רק לחשוב עליו. בסופי השבוע פועלים מספר שווקים, בעיקר שווקים צפים המאפיינים את העיר. שוק אחד האהוב במיוחד על המטיילים נקרא Damnoen Saduak שם ניתן למצוא מטעמים מקומיים ופירות אקזוטים.

עוד שוק מפורסם ויפה הוא שוק הפרחים Pak Klong Talat זהו שוק שפעיל גם בלילה, וניתן למצוא בו גם פירות ותבלינים גם פירות ותבלינים שונים. מלבד השווקים יש גם מרכזי קניות רבים. הפופולרי שבהם הוא כמובן הMBK מדובר בקניון עצום בן שמונה קומות ואלפי חנויות. יש לשים לב שלא כל המותגים מקוריים ושחלקם זיופים, איכותיים יותר או פחות. תאילנד מציעה עוד מאות שווקים ומרכזי חנויות בכל רחבי המדינה והאיים בהם ניתן לקנות מזכרות לחברים ולמשפחה. מומלץ לרכז את חווית הקניות לסוף הטיול כדי לא להסחב עם מטען עודף ברחבי הממלכה הקסומה הזאת.
תוכלו להזמין באתר או להשאיר לנו פרטים בטופס הממוקם בתחתית המסך ונציגינו יצרו איתכם קשר בהקדם.
הסוכנים של נהורה טורס יוכלו להתאים לכם מגוון:
(טיסות/חבילות/טיולים מאורגנים/אקסטרים/גלישה ועוד) ליעדים שונים סביב הגלובוס.
מוזמנים ליצור קשר במייל stav@nehoratours.co.il